torsdag 8 november 2007

Jag har fått jobb.

Efter att ha gått arbetslös ett tag så har myckte käns motigt. Började söka jobb på allvar förra veckan egentligen, mycket i norge. Ringde och snackade med en gubbe strax norr om Mo i Rana (i höjd med luleå ungefär) ang ett jobb på en fiskebåt dom hade annonserat ut.
Det lät rätt positivt och han var glad tat höra att jag hade varit ute på havet litegrann tidigare, och hade fiskat en del.

Och för en liten stund sen så ringde han upp! Jag har fått jobbet, så idag ska jag fira och packa och imårrn åker jag upp är planen..
Känner mig alldeles skakig i kroppen.

Kameran ska med och ska försöka posta om jga har möjlighet. Siktar på att bi där till Jul iaf, kanske längre om det känns bra!

Om det här inte är ett äventyr så vet jag fan inte! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar